Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Begroting 2018
>
Programma’s
>
1. Bestuur en dienstverlening
>
1.2 Relatie burger en bestuur
>
Doelstellingen
>
We werken aan een continue verbetering van zowel onze online als onze persoonlijke dienstverlening aan de inwoners.
>
We sturen op onze dienstverlening op basis van feitelijke gegevens.
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Programma’s
1. Bestuur en dienstverlening
2. Regionale samenwerking en economie
3. Sociaal domein
4. Ruimte, wonen en mobiliteit
5. Financiële situatie
Algemene Dekkingsmiddelen
Paragrafen
Diversen
Activiteiten
Home
Programma’s
1. Bestuur en dienstverlening
2. Regionale samenwerking en economie
3. Sociaal domein
4. Ruimte, wonen en mobiliteit
5. Financiële situatie
Algemene Dekkingsmiddelen
Paragrafen
Diversen
Activiteiten
Terug
We sturen op onze dienstverlening op basis van feitelijke gegevens.
Portefeuillehouder
Rooij Kees, van
Deelprojecten
We actualiseren het dashboard dienstverlening
We komen in 2018 tot een evaluatie die betrekking heeft op beleving en behoeften van dienstverlening
We voeren een toptakenonderzoek uit en implementeren daaruit voortkomende verbeterpunten
We voeren in de eerste helft van 2018 een burgerpeiling over onze dienstverlening uit en rapporteren hierover op Waarstaatjegemeente.nl
We voeren minstens eenmaal per maand online en offline gebruikersonderzoeken uit bij onze klanten
We zorgen ervoor dat onze website een customer centric index-score heeft van 73 of hoger
We zorgen ervoor dat onze website een customer effect score (CES) heeft van 5,8/7 of hoger
We zorgen ervoor dat onze website een net promotor score (NPS) heeft van 7,3/10 of hoger
Vorige
/ 446
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk