Naar hoofdinhoud
Publicaties
>
Begroting 2018
>
Programma’s
>
1. Bestuur en dienstverlening
>
1.2 Relatie burger en bestuur
>
Doelstellingen
>
We werken aan een continue verbetering van zowel onze online als onze persoonlijke dienstverlening aan de inwoners.
>
We versterken en faciliteren onze (online) dienstverlening door middel van kanaalsturing.
Verberg navigatie
Toon navigatie
Standaard contrast
Hoog contrast
Home
Programma’s
1. Bestuur en dienstverlening
2. Regionale samenwerking en economie
3. Sociaal domein
4. Ruimte, wonen en mobiliteit
5. Financiële situatie
Algemene Dekkingsmiddelen
Paragrafen
Diversen
Activiteiten
Home
Programma’s
1. Bestuur en dienstverlening
2. Regionale samenwerking en economie
3. Sociaal domein
4. Ruimte, wonen en mobiliteit
5. Financiële situatie
Algemene Dekkingsmiddelen
Paragrafen
Diversen
Activiteiten
Terug
We versterken en faciliteren onze (online) dienstverlening door middel van kanaalsturing.
Portefeuillehouder
Rooij Kees, van
Deelprojecten
We helpen de klant aan de telefoon / receptie conform de uitgangspunten van de dienstverleningsafspraken
We maken en implementeren een beheerplan voor de online communicatiemiddelen
We richten vijf aanvullende postprocessen in via de Berichtenbox
We starten in 2018 met een profileringscampagne om het gebruik van onze online dienstverlening te vergroten
We stimuleren een toename van het gebruik van Whatsapp met 25% t.o.v. 2017
We zetten in op het verminderen van doorverbinden en terugbelnotities met 10% t.o.v. 2017
We zorgen ervoor dat van de drie meest gebruikte toptaken minimaal 50% van de aanvragen via een e-formulier wordt ingediend.
Vorige
/ 446
Volgende
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons
Privacy Statement
.
Accepteren
Alleen strikt noodzakelijk